IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 test2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Amber
Amber


Profiel Vrouw Aantal berichten : 133
Leeftijd : 31
Pokégear
Karakter Informatie
Pokemon:
Leeftijd: 18 jaar
Status: Single
test2 Vide
http://ccdragon-93.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: test2 test2 Icon_minitimedo aug 22, 2013 2:03 am

test
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber
Amber


Profiel Vrouw Aantal berichten : 133
Leeftijd : 31
Pokégear
Karakter Informatie
Pokemon:
Leeftijd: 18 jaar
Status: Single
test2 Vide
http://ccdragon-93.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: test2 test2 Icon_minitimeza dec 21, 2013 3:04 am





Hoi, mijn naam is Gwen, ben 11 jaar oud, en woon ergens op deze aardbol >.> .
Op howrse mag je me met Bieb aanspreken, zo word ik op het internet genoemd Very Happy!  
Uiteraard hou ik van paarden en zit op paardrijden, en heb een verzorgpony Tina. Tina is een witte Welsh A, ze is best wel oud. Maar je leven wordt er echt niet beter op als je de leeftijd weet XD.
Er is niks wat je van mijn pagina hoeft te kopiëren met mijn toestemming, doe het gewoon NIET! ;)Wees zelf creatief, anderen zijn er al genoeg XD !


Mijn mascottes van mijn Howrse zijn Smokey en New York
Ik fok alle rassen op Howrse, dus niet veel over te vertellen :3.
Mijn affix is From New York Hotel, dit is dan ook mijn thema van mijn hele Howrse 8D.

Ik fok GEEN ezels!



Mijn eerste paardje is Rose, en staat soms in de fokkerij 'Drachtig!' of in 'De andere paarden' .




Mensen, ik koop voorlopig geen paarden meer! Alleen als je een volbloed appaloosa merrie hebt ouder dan 3 jaar Wink. Ik heb genoeg aan mijn eigen paarden, wil zo veel mogelijk zelf gefokt hebben en ik bewaar mijn equus zodat ik mijn eigen ding een beetje kan doen. (stalling, voer, andere benodigdheden).
Je mag ook altijd vragen of je een paard van mij mag kopen, maar de paarden uit de fokkerij T/m 2,6 jr zijn niet te koop!
Maar nee = nee. Blijf dan niet doorzeuren alsjeblieft, dat is erg irritant.
Op het moment staan er weer hengstjes in de Veulentjes! fokkerij. Ik wil ze eerst zelf trainen, maar als je dat liever zelf doet, kan dat ook ;D.
Maar ik sta wel altijd open om te kletsen :-D!
Als er geruild moet worden, ga ik niet eerst. Maar....

Ik ben wel 100% te vertrouwen!!




Op het moment heb ik nog 1 bonus pakket, wil iemand die ruilen voor iets anders?



Je mag me in de PB vragen of ik een avatar of een banner voor je wil maken.
Een banner is een soort van plaatje.
De avatars; Ik maak ze al een tijdje met je naam erop. Ja, het zijn géén foto's, maar getekende dingen, zelf getekend Very Happy! Ja oké, mijne is een paard, maar ik kan ook andere beesten of dingen tekenen Wink. Stuur me een PB en een 'lijstje' met wat je erop wilt.

Dat lijstje houdt in:

1. Wat voor tekeningetje wil je erop?

2. Wat moet de achtergrondkleur zijn?

3. Welke kleur moet de kleur van je naam zijn?


Voor de mensen die een plaatje besteld hebben, kijk onderin mijn pagina, dan moet je het plaatje kopiëren, maar als de plaatjes niet voor jou bestemd zijn, NIET kopiëren!

Als ze wel voor je bestemd zijn mag je het kopiëren. Als je voor een banner liever een HTML code hebt, zodat de kans héél klein is dat je dat plaatje terug vind op iemand anders profiel, moet je dat óók in een PB zetten.





Dat zijn mijn mascottes! Bibelot voor de naam en New York voor mijn affix. I love Paints en Appaloosa's!



Banners/Avatars gereserveerd voor iemand:
Stuur me een PB als je ook een plaatje hier wilt hebben voor jou!
Deze avatar zijn speciaal bedoeld voor de mensen wiens naam er op staat, dus niet kopiëren.









Terug naar boven Ga naar beneden
Amber
Amber


Profiel Vrouw Aantal berichten : 133
Leeftijd : 31
Pokégear
Karakter Informatie
Pokemon:
Leeftijd: 18 jaar
Status: Single
test2 Vide
http://ccdragon-93.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: test2 test2 Icon_minitimedo jan 30, 2014 7:41 am



Regels| Registreren | Handbook | Explore

Kanto Experience is een RPG forum waarop je karakter leeft in de Pokémon wereld, namelijk in Kanto. Het bijzondere is echter dat je op dit forum alleen de originele Kanto Pokémon kan vangen, dus #001 t/m #151. Dit als een eerbetoon aan de originele pokémonspellen Red, Blue en Yellow en hun maker Satoshi Tajiri.

Je kan deelnemen aan de RPG als Trainer, Coördinator, Volwassene of Team Rocket Grunt. Hiervoor maak je een karakterkaart, het kiezen van je begin Pokémon gaat door middel van een creditsysteem. Daag de Gyms uit, doe mee aan Contest of ga op missies voor Team Rocket. Je kan de gehele Kanto regio doorreizen, Pokémon vangen en anderen bevechten, allemaal in geschreven vorm natuurlijk!

De site heeft een unieke opbouw. Alle steden van Kanto zijn erin verwerkt en er zijn vrij veel subboards. Hierdoor is het forum compacter en overzichtelijker. Ook zullen er vaak evenementen worden georganiseerd.

.x. HOW TO START? .x.
Klik bovenin op Register. Let erop dat je gebruikersnaam de voor- en achternaam van je personage is. Nadat je je hebt geregistreerd, moet je een karakterkaart invullen. Een voorbeeld van deze karakterkaart is hier te vinden. Raadpleeg het Handbook voor meer informatie.
Je kunt na het aanmelden alleen nog maar posten in het off-topic gedeelte. Je karakterkaart zal worden gekeurd, dus let op je spelling en maak je geschiedenis niet te kort! Hierna wordt je in de juiste groep gezet en kan je overal posten.

Aantal leden:
166, waarvan 66 Trainers en 19 Coördinatoren zijn.

Aantal berichten:
>10267

Link:
http://kanto-experience.actieforum.com

Wil je linkpartneren? Dat kan! PM mij je banner (max 130x60 of 90x30) en de link van je site en dan wordt die in het portal geplaatst. In ruil daarvoor moet je onze banner op jouw site plaatsen.

Kleine banner

Code:
[url=http://kanto-experience.actieforum.com][img]http://imageshack.us/a/img651/1131/bannerkleincopy.png[/img][/url]


Grote banner

Code:
[url=http://kanto-experience.actieforum.com][img]http://imageshack.us/a/img132/5789/bannernieuwcopy.png[/img][/url]



Will you be a Pokémon Master?
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber
Amber


Profiel Vrouw Aantal berichten : 133
Leeftijd : 31
Pokégear
Karakter Informatie
Pokemon:
Leeftijd: 18 jaar
Status: Single
test2 Vide
http://ccdragon-93.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: test2 test2 Icon_minitimevr jan 31, 2014 12:20 pm


Godmoden;; Wat is het en hoe voorkom ik het?


Wat is godmoden?
Godmoden, ook wel bekend als powerplay, is het besturen van andermans karakter. Dit is op vrijwel elk forum verboden. Er worden echter uitzonderingen gemaakt, bijvoorbeeld als Persoon 1 toestemming geeft aan Persoon 2 om zijn karakter te godmoden. Persoon 2 moet dit dan echter wel melden onderaan zijn post!

Wat valt onder godmoden?
Algemene godmode;;
In het eerste opzicht lijkt godmoden een simpel gegeven: gewoon niet een ander karakter besturen. Je mag dus niet zeggen dat het karakter van iemand ergens naar toe loopt, iets oppakt of iets zegt.

Reactie godmode;;
Het moeilijke zit hem hierin: Je mag niet zeggen hoe het karakter van een ander op een actie van jouw karakter reageert. Duidelijk voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld het slaan van het karakter van iemand anders. Je mag wel zeggen dat jouw karakter uithaalt naar een ander karakter, maar je mag niet zeggen of dit ook daadwerkelijk raak is. Dan godmode je namelijk dat het karakter niet uitwijkt, eerder is weg gerent, of de polka gaat dansen.

Intieme godmode;;
Een stapje moeilijker is intieme, menselijke interactie. Iemand een knuffel geven zou eigenlijk al niet kunnen zonder godmode toestemming van een ander. Je kan wel zeggen dat je karakter naar iemand uitreikt, maar je kan niet zeggen dat er daadwerkelijk geknuffeld word. Misschien wil dat andere karakter dat wel helemaal niet en duwt hij jouw karakter weg.

Crowd godmode;;
Eentje die veel RPGers nog wel eens willen vergeten. Wanneer er karakters van anderen zich in een ruimte bevinden, kan je niet iedereen in de ruimte iets laten doen. Bespeel je bijvoorbeeld een populair karakter en wil je dit duidelijk maken door aandacht op haar te vestigen door haar een volle schoolkantine in te laten lopen kan je niet zeggen dat iedereen naar haar kijkt. Want dit zou betekenen dat elk karakter dat daar zit word gegodmode haar of zijn ogen op jouw karakter te richten. Zo kan je ook niet zeggen dat iedereen opstond toen de bel ging. Misschien zit iemand wel aan tafel te slapen en komt die helemaal niet overeind. Een simpele omzeiling hiervan is door met termen zoals de meeste ogen of vrijwel alle mensen te werken.


Hoe voorkom ik dat ik ga godmoden?
Probeer je altijd in de andere partij te verplaatsen. Stel dat jouw karakter iemand de hand wil schudden. Verplaats je dan in het karakter van de persoon tegenover je. Dat andere karakter zal zijn arm moeten optillen en de hand van jouw karakter moeten vastpakken. Dit vereist dus besturing van het lichaam en de wil om jouw karakter daadwerkelijk een hand te geven. Aka, dit kan jij niet voor dat andere persoon beslissen.

Verder kan je veel godmoden omzeilen door simpel weg je woorden te veranderen.
Enkele voorbeelden:

F O U TG O E D
Jasmijn stak haar hand uit en schudde Maikels hand.Jasmijn stak haar hand uit en wachtte af of Maikel hem zou schudden.
Op hoge hakken en een sexy rokje paradeerde Kim de kantine binnen. Meteen werden alle ogen op haar gericht.Op hoge hakken en een sexy rokje paradeerde Kim de kantine binnen. Ze zag dat behoorlijk wat studenten hun ogen op haar richten.
Karin trapte hard tegen de voetbal, die recht op Sharon af suisde. Met een klap kwam de bal tegen Sharons hoofd.Karin trapte hard tegen de voetbal, die recht op Sharon af suisde. De bal ging recht op Sharons hoofd af.

Ik hoop dat deze tips jullie helpen om beter te gaan RPGen en natuurlijk dat dit een aantal boze modjes voorkomt (:

Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
test2 Vide
BerichtOnderwerp: Re: test2 test2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

test2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
KE testforum :: OOC Board :: Recreation Room-